Dog efter tre doser Gardasil

Jasmine dog sex månader efter tre doser av Gardasil. Redan efter två doser  började hon få symtom som skakningar, förvirring och sömnstörningar. Hon var fullt frisk innan vaccineringen påbörjades.

Efter dödsfallet gjordes ingen utredning angående kopplingen till Gardasil. Diagnosen blev ”plötslig död” och hälsoministern sände sin sympati för det inträffade. Jasmines mamma anser att vaccineringen genast ska upphöra och att det inte är okej om så ”bara” en person blir allvarligt skadad eller dör.

Text: Marina

För mera information om flickor som dött efter HPV-vaccination, se här.

ANNONS

Hälsofrihet NHFsweden

Comments

  1. Bakgrundshistorien finns på min blogg kgholmstens.blogg.se. Där framkommer det tydligt hur skolmedicinen försökte mörka och dölja fakta! Mycket värt att läsa och mycket skrämmande, att en fullt frisk flicka behandlas på detta viset. Svenska staten med Läkemedelsverk och Socialstyrelse är medskyldiga til varje vaccinskadad flicka. Det hela är ett stort kriminellt försöksexperiment av gigantiska mått där vaccinindustrin säljer in ett vaccin som aldrig har testats och prövats innan det säljs ut på marknaden.

Kommentera

%d bloggare gillar detta: